PODOPHARM > Wydarzenia > PodoEdukacja | Pleśnie, Grzybice, Drożdżaki – Skuteczne Metody Leczenia
Data
20 lis 2024
Expired!
Czas
20:00 - 22:00
PodoEdukacja | Pleśnie, Grzybice, Drożdżaki – Skuteczne Metody Leczenia
Szkolenie jest dedykowane kosmetologom oraz specjalistom podologom, którzy chcą zwiększyć swoje kompetencje zawodowe oraz poszerzyć wiedzę na temat rozpoznawania, różnicowania, a także postępowania w przypadku zmian, jakimi są pleśnie, grzybice i drożdżaki.
Cele Szkolenia:
Przedstawienie metod prawidłowej diagnozy zmian wywołanych przez pleśnie, grzybice i drożdżaki.
Omówienie skutecznych metod terapeutycznych stosowanych w gabinecie podologicznym.
Jak ustalać harmonogram wizyt kontrolnych.
Przekazanie zaleceń domowych dla pacjentów w celu wsparcia terapii.
Program Szkolenia:
Rozpoznawanie zmian wywołanych przez pleśnie, grzybice i drożdżaki:
Charakterystyka i objawy pleśni, grzybic i drożdżaków.
Metody diagnostyczne stosowane w podologii.
Różnicowanie zmian:
Jak odróżnić pleśnie, grzybice i drożdżaki od innych zmian skórnych i paznokciowych.
Praktyczne studia przypadków.
Metody leczenia:
Skuteczne metody terapeutyczne stosowane w gabinecie podologicznym.
Praktyczne wskazówki dotyczące leczenia infekcji grzybiczych, pleśni i drożdżaków.
Planowanie wizyt kontrolnych:
Jak często umawiać wizyty kontrolne w zależności od stanu pacjenta.
Monitorowanie postępów terapii.
Zalecenia domowe dla pacjentów:
Instrukcje dotyczące codziennej pielęgnacji skóry i paznokci.
Zalecenia dotyczące profilaktyki infekcji grzybiczych, pleśni i drożdżaków.
Zapraszamy do udziału, aby poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie diagnozowania, leczenia oraz zapobiegania zmianom wywołanym przez pleśnie, grzybice i drożdżaki, zapewniając swoim pacjentom najwyższy standard opieki podologicznej!
Szkolenie odbywa się na żywo na platformie meeting zoom i nie jest nagrywane. Po szkoleniu kursant otrzymuje certyfikat ISO 9001 oraz materiały szkoleniowe. Link do szkolenia wysyłamy w dniu szkolenia na podany przy zakupie adres mailowy.
Comments are closed.